[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، مرتضی داستانی با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، اظهار کرد: ۳۹۶ اثر به این جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۳۳۰ اثر در بخش اصلی و ۶۶ اثر در بخش ویژه است. وی گفت: در بخش اصلی در رشته گزارش (تصویری و […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، مرتضی داستانی با اشاره به اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره، اظهار کرد: ۳۹۶ اثر به این جشنواره ارسال شده که از این تعداد ۳۳۰ اثر در بخش اصلی و ۶۶ اثر در بخش ویژه است.

وی گفت: در بخش اصلی در رشته گزارش (تصویری و مکتوب) ۱۰۱ اثر، تیتر ۵۲ اثر، یادداشت و سرمقاله ۵۶ اثر، خبر ۲۱ اثر، مصاحبه ۶۰ اثر، صفحه‌آرایی ۲۱ اثر، طنز مکتوب ۹ اثر و عکس خبری ۱۰ اثر به جشنواره ارسال شده است.
مدیر خانه مطبوعات قم افزود: در بخش ویژه نیز ۳۱ اثر با موضوع رونق تولید و ۳۵ اثر مرتبط با گام دوم انقلاب در سایت جشنواره بارگزاری شده است.
وی با بیان اینکه بیشتر آثار ارسال شده، مورد پذیرش واقع شده است اظهار کرد: تعدادی از آثار به دلیل نداشتن تائیدیه مدیرمسئول، کامل‌نبودن اثر و… به صاحبان آثار برگشت داده شده و این شرکت‌کنندگان باید برای رفع نقص آثار اقدام کنند وگرنه این آثار به مرحله داوری ارسال نخواهد شد.
داستانی افزود: چنانچه داوری آثار طبق برنامه انجام شود، مراسم اختتامیه دومین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان قم اواخر آبان ماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]