معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: استانداری قم بیشترین همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته است.

به گزارش شهر کریمه به نقل از تسنیم، احد جمالی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی ویژه هفته دولت که در تالار امام جواد استانداری برگزار شد، با اشاره به اینکه در روز ۲۹ اردیبهشت دو انتخابات برگزار شد، اظهار کرد: مردم در انتخابات با مشارکت بیش از ۷۳ درصدی در سطح کلان و مشارکت ۷۸ درصدی در سطح استان حماسه‌ای کم نظر خلق کردند.

وی بابیان اینکه شوراها نماد حاکمیت مردم هستند، افزود: برخی تصور می‌کنند که شوراها هزینه اضافی برای نظام هستند درحالی‌که چنین نیست بلکه مردم به این وسیله خود مردم سرنوشت خود را تعیین می‌کنند و در همین رابطه باید زمان بگذرد تا شوراها به بلوغ لازم برسند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم بابیان اینکه قم از استان‌های شاخص تهدید جریان‌های تکفیری و داعش است، عنوان کرد: تسلط کافی و کامل برای تهدیدهای جریان‌های تکفیری و داعش وجود دارد که در هیمن رابطه پیش‌بینی‌های لازم برای مناسبت‌هایی مانند محرم صفر که در پیش است صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استانداری قم بیشترین همکاری را با دانشگاه علوم پزشکی داشته است، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم ارتباط خوبی با دانشگاه‌ها داشته است، در هیئت‌امنای مرکز به‌صورت رسمی اعلام شد و قم در جایگاه نخست در زمینهٔ همکاری استانداری با علوم پزشکی قرار گرفت.

جمالی برطرف کردن معضلات اجتماعی را مدنظر قرار داد و ابراز کرد: برنامه‌های خوبی در زمینه معضلات اجتماعی صورت گرفته اما دستیابی به اهداف مطلوب مقداری زمان‌بر است.

وی ارتباط استانداری و سایر احزاب سیاسی را مدنظر قرار داد و بیان کرد: ارتباط استانداری با احزاب سیاسی کم‌نظیر بوده و حداقل پنج نشست در این زمینه برگزار شده و قدم‌های خوبی در آن برداشته‌شده است.