به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از ارتباطات عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، زیادی از فیلم‌های سی و ششمین جشواره فیلم فجر در سنندج از استقبال خوب مردم بهره مند بود.فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از فیلم های سی و […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از ارتباطات عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان، زیادی از فیلم‌های سی و ششمین جشواره فیلم فجر در سنندج از استقبال خوب مردم بهره مند بود.
فیلم به وقت شام به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا از فیلم های سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در آخرین اکران خود در سنندج با استقبال پرشور مردم این شهرستان مواجهه بود.
در این دوره از جشنواره ١۵ فیلم در ٣٢ سانس به روی پرده سینما رفت که ١١ فیلم در بخش مسابقه تحت عنوان سودای سیمرغ و چهار فیلم در بخش کودک و نوجوان را دربردارنده گردید.
فیلم های دارکوب، سوتفاهم، بمب، خجالت نکش، چهارراه استانبول، مغزهای کوچک زنگ زده، جاده قدیم، به وقت شام، امیر، ماهورا و شکلاتی من جمله فیلم های این دوره از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در کردستان بود.