رئیس هیأت‌ورزش‌های همگانی استان قم از اعزام ورزشکاران فریزبی قم به پیکارهای قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خبر داد.

به گزارش شهر کریمه به قنل از فارس، حجت‌الاسلام رسول حسن‌یزدی ‌اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجمن فریزبی فدراسیون ورزش‌های همگانی، مسابقات فریزبی قهرمانی کشور با هدف شناخت برترین‌ها برای تشکیل اردوی تیم ملی در شمال غربی ایران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: این مسابقات با عنوان آلتیمیت فریزبی چمنی مردان ایران به میزبانی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی روزهای ۲۰ تا ۲۴ شهریور ماه به میزبانی شهر ارومیه به انجام خواهد رسید و مردان فریزبی‌کار قم نیز در این دوره به میدان می‌روند.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم سپس به بازیکنان تیم منتخب فریزبی آلتیمیت چمنی قم اشاره و بیان کرد: وحید مولوی در این تیم مسوولیت کاپیتانی را بر عهده دارد و دیگر اعضای تیم علیرضا ذاکریان، ابوالفضل تبریزی‌امجد، علی باقری و سیدمرتضی طباطبایی هستند.

وی افزود: همچنین محمدرضا سپهریان، علی‌اصغر کردلو، ابراهیم درتاج، مجید محمدی، داود سجادی، علی موحدی‌مقدم، مهدی جعفری‌چهرقانی، مهدی بنی‌شریف، احسان توکلی، عرفان ترابی، سیدمعین یزدی‌زاده‌مطلق و امیررضا خسروی دیگر اعضای این تیم به شمار می‌روند.

حسن‌یزدی با بیان اینکه سرپرست این تیم را سعید بهادری بر عهده دارد و سرمربی این تیم نیز علی ذاکریان است، اضافه کرد: همزمان با این مسابقات کمیته فریزبی هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان آذربایجان‌غربی دوره توجیهی آشنایی با ورزش فریزبی را نیز به مدت دو روز برگزار می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی رایگان در هر دو بخش آقایان و بانوان روزهای ۲۵ و ۲۶ شهریور برگزار می‌شود و از جمله شرایط پذیرش در دوره داشتن حداقل ۱۸ سال سن و حداقل دیپلم متوسطه است و دوره در ورزشگاه تختی ارومیه تشکیل خواهد شد.

رئیس هیأت‌ ورزش‌های همگانی استان قم همچنین به برگزاری دو دوره آموزشی این رشته توسط مدرس قمی فریزبی اشاره و بیان کرد: دوره توجیهى تئورى و عملى فریزبى به میزبانى استان تهران با مدرسى علیرضا ذاکریان برگزار شد، ضمن اینکه شاهد برگزارى دوره مربیگرى درجه سه فریزبى به میزبانى استان همدان با مدرسى وی نیز بودیم.