[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام قاسمعلی گل محمدی قبل از ظهر پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران روند اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد و اظهار داشت: امسال تمامی مناطق شهری و روستایی که درخواست اعزام مبلغ داشته‌اند تحت پوشش تبلیغی قرار گرفته‌اند. وی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام قاسمعلی گل محمدی قبل از ظهر پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران روند اعزام مبلغ در ماه مبارک رمضان را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد و اظهار داشت: امسال تمامی مناطق شهری و روستایی که درخواست اعزام مبلغ داشته‌اند تحت پوشش تبلیغی قرار گرفته‌اند.

وی یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های ماه مبارک رمضان را شناسایی و اعزام ۱۲ گروه تبلیغی به مناطق حاشیه‌ای و مدارس شهر قم و مجتمع‌های مسکونی پردیسان ذکر کرد و بیان داشت: این برنامه برای نخستین بار در شهر قم انجام شده است.

حجت‌الاسلام گل‌محمدی فعالیت تخصصی این گروه‌ها را در زمینه امور قرآنی، مشاوره خانواده، مهدویت، احکام و… دانست و افزود: در هر گروه تبلیغی به طور میانگین ۶ طلبه خواهر و برادر فعالیت می‌کنند. ۳ گروه تبلیغی را خواهران و ۹ گروه را برادران مدیریت می‌کنند.

پاسخگویی به سوالات اعتقادی و شرعی در مسجد جمکران

وی در بخش دیگری از سخنان خود از اعزام ۸ مبلغ دینی به مسجد مقدس جمکران خبر داد و اظهار داشت: این مبلغان برای پاسخگویی به سوالات اعتقادی و شرعی و ترویج آموزه‌های مهدوی در اختیار معاونت فرهنگی مسجد مقدس جمکران قرار دارند.

حجت‌الاسلام گل محمدی با بیان اینکه تاکنون ۴۷۷ مبلغ دینی از سوی دفتر تبلیغات اسلامی در اختیار اداره کل تبلیغات اسلامی قم قرار گرفته، گفت: از این تعداد حدود ۱۰۰ نفر زن و بقیه مرد هستند. علاوه بر این‌ها ۳۸ روحانی مستقر نیز در ماه مبارک رمضان به فعالیت تبلیغی می‌پردازند.

به گفته مسئول اعزام مبلغ اداره کل تبلیغات اسلامی استان قم، امسال در ماه مبارک رمضان حدود ۶۰۰ طلبه خواهر و برادر در استان قم ساماندهی شدند.

[ad_2]