[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین یکی از ۴۴ هیأت ورزشی فعال در استان قم که افتخارات زیادی را از میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک‌ها در سال‌های اخیر نصیب ورزش استان قم کرده و جزو هیات‌های موفق استان و فدراسیون به شمار می‌رود. ورزشکاران […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین یکی از ۴۴ هیأت ورزشی فعال در استان قم که افتخارات زیادی را از میادین کشوری، بین‌المللی، آسیایی، جهانی، بازی‌های پاراآسیایی و پارالمپیک‌ها در سال‌های اخیر نصیب ورزش استان قم کرده و جزو هیات‌های موفق استان و فدراسیون به شمار می‌رود.

ورزشکاران جانباز و معلول این هیأت ورزشی در رشته‌های بسکتبال با ویلچر، تنیس با ویلچر، دوومیدانی، شنا، وزنه‌برداری، والیبال نشسته، تیراندازی با کمان و چندین رشته دیگر فعال هستند و امروز با افتتاح سالن تیراندازی سردار شهید محمدعلی محمدیان‌قمی، رسما رشته تیراندازی نیز به جمع رشته‌های فعال این هیأت پیوست.

آیین افتتاح سالن تیراندازی سردار جانباز شهید حاج محمدعلی محمدیان‌قمی با حضور حمیدعلی صمیمی رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان و جمعی از مسوولان استان قم، مسوولان هیات‌های ورزشی، قهرمانان، ورزشکاران و پیشکسوتان رشته‌های مختلف برگزار شد.

 

فعالیت سالن تیراندازی در رشته‌های تفنگ و تپانچه بادی

سالن تیراندازی شهید محمدیان‌قمی در مجموعه ورزشی شهدای ۱۵ خرداد قم، جنب عوارضی قم – کاشان احداث شده و هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولین قم بعد از کسب مدال پارالمپیک در رشته‌های پرتاب نیزه و والیبال نشسته، در هر دو بخش آقایان و بانوان از این پس به دنبال کسب موفقیت در رشته تیراندازی با تفنگ و تپانچه بادی جانبازان و معلولین است.

 

بهره برداری از سه طرح ورزشی در قم

سخنران مراسم بهره‌برداری و افتتاح سالن تیراندازی شهید محمدیان‌قمی، مدیر کل ورزش و جوانان استان قم بود که از آمادگی این اداره کل برای بهره‌برداری از سه طرح ورزشی دیگر نیز خبر داد و گفت: سالن تیراندازی اختصاصی جانبازان و معلولین در مساحتی بیش از ۴۰۰ متر مربع احداث شده است و امیدوارم در این رشته نیز همانند سایر رشته‌های زیر مجموعه هیأت شاهد موفقیت عزیزان ورزشکار باشیم.

انتهای پیام / ۷۸۰۰۲

[ad_2]