[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هادی سلیمی با اشاره به عملکرد سه ماهه مدیریتی عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده قم از اول مهرماه سال جاری تاکنون اظهار کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته، ۷۱ مورد شامل ۲ مورد برف و کولاک، ۵۱ مورد جاده‌ای، یک مورد خدمات حضوری […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هادی سلیمی با اشاره به عملکرد سه ماهه مدیریتی عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده قم از اول مهرماه سال جاری تاکنون اظهار کرد: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته، ۷۱ مورد شامل ۲ مورد برف و کولاک، ۵۱ مورد جاده‌ای، یک مورد خدمات حضوری و ۱۰ مورد خدمات مناسبتی است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم افزود: همچنین در این مدت یک مورد سیل و آبگرفتگی و ۶ مورد حوادث کوهستان گزارش شد.

وی بیان کرد: مجموع کل حادثه دیدگان، ۳۴۵۷ نفر است که در این باره شامل یک نفر در برف و کولاک و ۱۵۳ نفر در حوادث جاده ای و یک نفر خدمات حضوری و ۳۲۵۴ نفر در خدمات مناسبتی است.

سلیمی خاطرنشان کرد: همچنین در سیل و آبگرفتگی تعداد ۳۵ نفر و حوادث کوهستان نیز ۱۳ نفر نجات یافتند.

وی با اشاره به مجموع کل آسیب دیدگان شامل ۳۴۴۳ نفر بیان کرد: در برف و کولاک یک نفر و در حوادث جاده ای۱۴۰ نفر دچار آسیب شدند و در خدمات حضوری یک نفر آسیب‌دیده و در خدمات مناسبتی۳۲۵۴ نفر حضور یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم گفت: همچنین ۳۵ نفر در سیل و آبگرفتگی و ۱۲ نفر در حوادث کوهستان و یک نفر در برف دچار آسیب شدند.

وی افزود: مجموع کل نجات یافتگان شامل ۳ نفر انتقالی و سرپایی است که در خدمات حضور نیز یک نفر و در خدمات مناسبی دو نفر و مجموع کل افراد اسکان داده شده یک نفر گزارش شد.

سلیمی عنوان کرد: مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده در پاییز ۸۰ تیم و نیروهای عملیاتی ۲۳۹ نفر و مجموع کل آمبولانس اعزام شده ۱۷ دستگاه برای ۳ مورد عملیات اطفاء حریق است.

وی بیان کرد: مجموع کل عملیات رهاسازی انجام شده ۴۰ مورد و میانگین زمان اطلاع رسانی حوادث جاده ای یعنی از زمان وقوع حادثه تا اطلاع به جمعیت،۱۸ دقیقه است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم اظهار کرد: همچنین میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده‌ای از اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ۱۸ دقیقه و ۱۴ ثانیه و میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای از آغاز تا پایان عملیات نیز ۳۴ دقیقه و ۱۲ ثانیه گزارش شد.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]