[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در تجمع مردم انقلابی قم که به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند، اظهار کرد: اینکه بخواهیم بگوییم که ما مقابل آمریکا […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله محمدتقی مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در تجمع مردم انقلابی قم که به مناسبت یوم‌الله ۹ دی در مدرسه فیضیه برگزار شد، با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ایجاد آشوب در کشور هستند، اظهار کرد: اینکه بخواهیم بگوییم که ما مقابل آمریکا ایستاده و بر خود غره شویم مطابق با آموزه های دینی نیست و باید این نکته را به یاد داشته باشیم که کار ما در ید توانای الهی است.

وی توکل به خداوند را موجب موفقیت در امتحانات الهی و پیروزی بر دشمنان دانست و تصریح کرد: نباید هیچگاه به کمک دشمنان چشم بدوزیم چرا که آنها با همه قدرتشان به دنبال نابودی ما هستند.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) امید داشتن به دشمنان و پیشنهاد مذاکره به آنان در خفا را اقدامی احمقانه توصیف کرد و گفت: ما هیچ پیام خاضعانه ای برای دشمنان نخواهیم داشت؛ اگر در جامعه یا در بین مسؤولان چنین روحیه‌ای وجود داشت باشد کفران نعمت الهی است.

وی با اشاره به اینکه در ایران اسلامی پس از ۱۴۰۰ سال حکومتی شکل گرفته که در آن ارزش های اسلامی حاکم است، افزود: امروز خداوند نعمتی را در اختیار ما قرار داده که به هیچ قومی در طول ۱۴۰۰ سال اعطا نشده است.

مصباح یزدی ادامه داد: هیچ کشوری در دنیا وجود ندارد که کسی بر آن حکومت کند که مورد قبول امام عصر(عج) است و چه نعمتی بالاتر از این می خواهیم و البته شیطان به دنبال این است که ما این نعمت را فراموش کنیم.

وی با اشاره به اینکه در فضای مجازی این مسئله را دنبال می‌کنند که ما از نعمت ولایت فقیه غافل شویم، گفت: وقتی رسول خدا هدایت جامعه اسلامی را عهده دار بودند مردم با مشکلات مالی فراوانی روبه رو بودند.

استاد حوزه علمیه تصریح کرد: در عاشورا نیز بدترین اتفاقات برای مسلمان رخ داد ولی آیا مقصر اتفاقات آن دوران رهبری جامعه دینی بود؟ همه این سختی‌ها زمینه‌ای برای ظهور امام عصر(عج) است.

وی وظیفه جامعه به ویژه روحانیت را حفظ نظام اسلامی و دفاع از کیان آن عنوان کرد و افزود: وظیفه دیگر این است کسانی باید مسؤول پست های حکومتی باشند که بتوانند به وظیفه خود به درستی عمل کنند.

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی با اشاره به اینکه کار برای خدا و نه برای تامین منافع شخصی و حزبی از مهمترین افرادی است که باید عده دار مسؤولیت ها شوند، یادآور شد: راه پیروزی کشور قطع امید از دشمنان است.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]