[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به توجه اهل بیت(ع) به هنر اظهار کرد: در طول تاریخ شاهد بودیم که اهل‌بیت(ع) اهمیت ویژه ای به شعر و شاعران می‌دادند، چون موثرترین ابزار هنری در زمان […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، حجت الاسلام و المسلمین مهدی احمدی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان قم با اشاره به توجه اهل بیت(ع) به هنر اظهار کرد: در طول تاریخ شاهد بودیم که اهل‌بیت(ع) اهمیت ویژه ای به شعر و شاعران می‌دادند، چون موثرترین ابزار هنری در زمان حیات اهل‌بیت(ع) ابزار شعر بود.

وی ادامه داد: قالب سینما و رسانه امروزه مهم ترین ابزار برای انتقال مفاهیم به مخاطبان به صورت هنری است و باید به صورت حداکثری از این ابزار استفاده شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: همه این دغدغه مشترک را داریم که با ساخت پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س)، تبیین شخصیت این بانوی بزرگوار در سطح بین المللی صورت بگیرد و این پروژه شروع در حال شروع است.

احمدی با اشاره به مشاور پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) اظهار کرد: این پروژه دارای عقبه مطالعاتی قوی است و آیت‌الله احمدی مشاور پروژه است.

وی خاطرنشان کرد: رهنمودهای علما را برای پروژه سینمایی حضرت فاطمه معصومه(س) دریافت کردیم و این پروژه را با دقت به ابعاد مختلف آن اجرا می‌کنیم.

انتهای پیام/۷۸۰۰۴/آ۳۰

[ad_2]