[ad_1] علیرضا کبیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: تعداد مراجعین طی تیرماه امسال برای اهدای خون در قم چهار هزار و ۱۱۹ نفر بود در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و ۲۵۸ نفر بوده است. وی گفت: میزان مراجعین اهدای خون طی چهار ماهه نخست امسال ۱۶ […]

[ad_1]

علیرضا کبیری در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: تعداد مراجعین طی تیرماه امسال برای اهدای خون در قم چهار هزار و ۱۱۹ نفر بود در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل چهار هزار و ۲۵۸ نفر بوده است.

وی گفت: میزان مراجعین اهدای خون طی چهار ماهه نخست امسال ۱۶ هزار و ۶۰۹ نفر بود در حالی که در مدت مشابه سال قبل ۱۶ هزار و ۹۱۳ نفر مراجعه کرده‌اند و کاهش یک و هشت دهم درصدی داشته است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم افزود: تعداد افرادی که طی تیرماه امسال موفق به اهدای خون شده‌اند سه هزار و ۳۴۱ نفر بوده است و این تعداد در مدت مشابه سال قبل سه هزار و ۴۴۶ نفر بود.

وی در ادامه گفت: ۱۳ هزار و ۵۹۸ نفر طی چهارماهه نخست امسال موفق به اهدای خون شده‌اند در حالی که این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۳ هزار و ۱۰ نفر بوده و افزایش چهار و سه دهم درصدی را نشان می‌دهد.

کبیری اظهار کرد: تعداد اهداکنندگان مستمر خون طی تیرماه امسال ۲ هزار و ۱۷ نفر بود و این میزان در مدت مشابه سال قبل ۲ هزار و ۳۰۷ نفر بوده است که ۶۷ درصد از اهداکنندگان را شامل می‌شود.

وی گفت: تعداد اهداکنندگان مستمر طی چهارماهه نخست امسال هشت هزار و ۱۱۶ نفر بوده که ۵۹ درصد از اهداکنندگان را شامل می‌شود و این میزان در مدت مشابه سال قبل هشت هزار و هفت نفر بوده و کاهش یک و هشت دهم درصدی داشته است.

معاون فنی اداره کل انتقال خون استان قم ابراز کرد: طی تیرماه امسال ۱۴۵ نفر اهدا کننده خانم بوده‌اند ولی این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۲۰۱ نفر بوده است.

وی گفت: تعداد اهداکنندگان خانم طی چهار ماهه نخست امسال ۱۸ هزار و ۳۱۹ نفر بوده است در حالی که این تعداد در مدت مشابه سال قبل ۱۶ هزار و ۹۰۹ نفر بوده‌اند و افزایش هفت و هفت دهم درصدی داشته است.

کبیری در ادامه تصریح کرد: ارسال خون به شبکه خون رسانی طی تیرماه ۹۸۰ واحد بود که این تعداد در مدت مشابه سال قبل هزار و ۱۱۰ واحد بوده است.

وی گفت: ارسال خون به شبکه خون رسانی طی چهار ماهه نخست امسال چهار هزار و ۲۶۰ واحد بوده و این میزان در مدت مشابه سال قبل سه هزار و ۹۳۵ واحد بود و افزایش هفت و ۶ دهم درصدی داشته است.

[ad_2]