[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز استان قم که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه برگزار شد، نماز را فریضه بسیار مهم دانست و افزود: نماز اساس و عمود دین است. وی با بیان اینکه نماز از جهت اینکه همه […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر چهارشنبه در دیدار اعضای ستاد اقامه نماز استان قم که در دفتر این استاد سطوح عالی حوزه برگزار شد، نماز را فریضه بسیار مهم دانست و افزود: نماز اساس و عمود دین است.

وی با بیان اینکه نماز از جهت اینکه همه موضوعات را دربر می‌گیرد، عمود دین است، افزود: از آنجایی که نماز در همه امور فقهی دخالت دارد، باید نسل جوان را نسبت به اهمیت این فریضه الهی آگاه کنیم.

این مفسر قرآن کریم با تأکید بر ترویج فریضه نماز بین نوجوانان، تصریح کرد: باید نوجوانان را تشویق کرد تا ارادت و توجه بیشتری به نماز داشته باشند.

وی تصریح کرد: نماز جماعت از اهمیت و جایگاه بالایی برخوردار است بنابراین باید مورد توجه قرار گیرد.

آیت الله علوی گرگانی با اشاره به ضرورت فعالیت بیشتر ستاد اقامه نماز، افزود: باید تلاش شود ضمن ترویج فریضه نماز بر برپایی نماز جماعت نیز مورد توجه باشد.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از دلایل اهمیت نماز این است که عامل ایجاد وحدت است، اظهار داشت: برای ترویج فریضه الهی نماز هر اقدامی انجام شود بسیار مؤثر است چون برای کل دین فعالیت شده است.

مرجع تقلید شیعیان اقدامات ستاد اقامه نماز را بسیار مهم دانست و افزود: باید برنامه‌های ویژه‌ای جهت ترویج نماز برای فرزندان داشته باشید.

آیت الله علوی گرگانی تأکید کرد: ستاد اقامه نماز باید دستورالعملی برای ترویج نماز بین فرزندان داشته باشد.

[ad_2]