[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، اولین دوره مسابقات رزمی سامبو استان قم با حضور ۷۰ ورزشکار و با حمایت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یکشنبه شب برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات در رده‌های سنی مختلف مشخص شدند. از نکات جالب برگزاری این مسابقات، مبارزه نمادین ۲ دختر خردسال سامبوکار قمی در افتتاحیه این […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، اولین دوره مسابقات رزمی سامبو استان قم با حضور ۷۰ ورزشکار و با حمایت هیئت ورزش‌های رزمی استان قم یکشنبه شب برگزار شد و نفرات برتر این مسابقات در رده‌های سنی مختلف مشخص شدند.

از نکات جالب برگزاری این مسابقات، مبارزه نمادین ۲ دختر خردسال سامبوکار قمی در افتتاحیه این رقابت‌ها بود به طوری که ثنا عزیزیان و فاطمه مددی ۵ و ۶ ساله با هم مسابقه دادند و رقابت این ۲ دختر خردسال، به معنای آغاز رسمی فعالیت‌های رشته سامبو بانوان در قم بود.

در این پیکارها در رده سنی نونهالان سید حمزه محمودی، مهدی شیخی، علی بختیاری و امیر محمد سجادی عناوین برتر را کسب کردند و در رده سنی نوجوانان محمد امین برقراری، علیرضا بوربور، مرتضی فلکی، امیر حیدری، امیرطاها شیخی، محمد حسین فتحی، محمد مهدی عرب و عباس مرادی قهرمان شدند.

همچنین در رده سنی جوانان هادی حکیمیان، رضا خسروبیگی، رضا فلکی و شهرام میرزایی بالاتر از سایر رقبای خود قرار گرفتند و در رده سنی بزرگسالان، محمد علوی نیا، ناصر مربویا، سید نبی موسوی، احمد عزتی، رسول عزیزیان هنرمند، محمدرضا فیضی، داود زارعی، محمد مهدی قاسملو و علی اکبر رحیمی به مقام نخست رسیدند.

این رقابت‌ها با قضاوت محمد فلاح پور داور رسمی انجمن سامبو کشور از استان گیلان انجام شد و مسئولیت برگزاری این رقابت‌ها بر عهده مرتضی شیخی و همکاری رسول عزیزیان بود.

[ad_2]