[ad_1] محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: المپیاد ورزشی دانشجویان جهان در ایتالیا در حال پیگیری است اما خبر شادی بخش برای ورزش قم کسب اولین مدال تاریخ تیراندازی قم در عرصه جهانی توسط یک تیرانداز قمی در این مسابقات است. وی افزود: هادی غرباقی که تنها ورزشکار قمی اعزامی […]

[ad_1]

محمد جواد متقیان نژاد در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: المپیاد ورزشی دانشجویان جهان در ایتالیا در حال پیگیری است اما خبر شادی بخش برای ورزش قم کسب اولین مدال تاریخ تیراندازی قم در عرصه جهانی توسط یک تیرانداز قمی در این مسابقات است.

وی افزود: هادی غرباقی که تنها ورزشکار قمی اعزامی کاروان ایران در یونیورسیاد ۲۰۱۹ ناپل ایتالیا محسوب می‌شود توانسته است در بخش تفنگ بادی و در ماده تیمی مدال نقره تیمی این پیکارها را به همراه امیر محمد نکونام و مهیار صداقت ملی پوشان کشورمان به دست بیاورد.

دبیر هیئت تیراندازی استان قم گفت: تیراندازی قم پیش از این در عرصه آسیایی صاحب مدال‌هایی در بخش بانوان شده بود اما هرگز مدالی فراتر از قاره به دست نیاورده بود و هادی غرباقی اکنون در یک مدال ارزشمند برای ورزش قم و تیراندازی ایران سهیم شده است.

متقیان نژاد بیان داشت: وی در مسابقات انفرادی تفنگ بادی نیز می‌توانست به فینال برسد اما در راند دوم مسابقه تمرکزش را از دست داد و این را می‌توان به حساب جو مسابقات و کم تجربگی غرباقی گذاشت با این حال، او توانست در بخش تیمی، سهمی پررنگ در این افتخار داشته باشد.

وی عنوان کرد: موفقیت تیرانداز با اخلاق قمی نقطه عطفی در تیراندازی قم و همچنین زندگی این تیرانداز است. او یکی از تیراندازان پرتلاش است که در سال‌های اخیر هرگز دست از تلاش نکشیده است و این مدال حداقل پاداش برای تلاش‌های وی به شمار می‌رود.

[ad_2]