مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم گفت: برنامه اکران فیلم کوتاه تولید هنرمندان استان قم هر هفته با حضور یک کارشناس در پردیس سینما ونوس برگزار می‌شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از فارس، رضا ابوذر با اشاره به برنامه اکران فیلم کوتاه تولید هنرمندان استان قم اظهار کرد: موضوع فیلم‌های کوتاه در زمینه‌های مختلف از جمله هشت سال دفاع مقدس، مسائل مذهبی و اجتماعی است.

وی افزود: علاقمندان به فیلم‌سازی در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام می‌کنند و آموزش‌های لازم را به مدت هفت ماه در رشته فیلم‌سازی فرا می‌گیرند.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم تاکید کرد: فیلم کوتاه در سطح ملی به ویژه در انجمن سینمای قم از جایگاه ویژه‎‌ای برخوردار است به طوریکه بسیاری از سازندگان فیلم کوتاه منتخب استان قم در جشنواره‌های ملی رتبه برتر را کسب کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: اکران فیلم‌های کوتاه ساخته سید مهدی میرقیاسی و ناهید نوروزیان فردا عصر ساعت ۱۷ تا ۱۹ در پردیس سینما ونوس انجام می‌شود.

رضا ابوذر عنوان کرد: برخلاف تصور عموم مردم، ساخت فیلم کوتاه بسیار دشوار است زیرا سازنده فیلم باید به صورت مختصر و مفید، مفهوم را به بیننده منتقل کند تا بیننده بتواند آن را درک کند.

وی ادامه داد: ما در استان قم افراد مستعد و با تجربه در زمینه ساخت فیلم کوتاه داریم اما به دلیل مشکلات مالی قادر به ساخت فیلم کوتاه نیستند و این بزرگترین مشکلات فیلم‌سازان است.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان قم ابراز کرد: برنامه اکران فیلم کوتاه تولید هنرمندان استان قم هر هفته با حضور یک کارشناس در پردیس سینما ونوس برگزار می‌شود.