[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت ارتباط دانشگاه با صنعت در استان قم اظهار کرد: مراکز صنعتی جدید در استان در حال احداث است و دانشگاه‌های قم می‌توانند که با این مراکز صنعتی ارتباط برقرار […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، احمد امیرآبادی ظهر امروز در شورای اداری استان قم در سالن جلسات کرامت استانداری با اشاره به وضعیت ارتباط دانشگاه با صنعت در استان قم اظهار کرد: مراکز صنعتی جدید در استان در حال احداث است و دانشگاه‌های قم می‌توانند که با این مراکز صنعتی ارتباط برقرار کنند.

وی ادامه داد: بودجه سال ۱۳۹۹ کاملا انقباضی است که کسری هم دارد، باید مراقبت شود که هزینه جاری دولت تا حد امکان کاهش پیدا کند، همچنین باید فکر اساسی برای حقوق کارمندان و بازنشستگان شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: در بودجه استان قم کسری داریم و باید برای کاهش این کسری تلاش کنیم، حقوق تعیین شده برای پرداخت مالیات در بودجه پایین است که باید اصلاح شود.

امیرآبادی با اشاره به کنگره ملی شهدای استان قم اظهار کرد: باید همه دستگاه‌های استان تلاش کنند که این کنگره به صورت آبرومندانه در قم برگزار شود.

وی ادامه داد: شرمنده و خجالت زده از خانواده‌های شهدا هستیم، دولت دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به بیمه دی بدهکار است و این موجب شده است که مراکز درمانی این بیمه را قبول نکنند و خانواده‌های شهدا و ایثارگران در مسائل درمانی دچار مشکل شوند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی افزود: عملکرد دانشگاه علوم پزشکی قم در زمینه آنفولانزا نسبت به استان‌های دیگر خوب بود، باید موانع پیش رو برای گسترش فضای اورژانس بیمارستان کامکار برطرف شود.

امیرآبادی با اشاره به لزوم استفاده از اسناد خزانه در استان قم اظهار کرد: باید دستگاه‌های دولتی از فرصت اسناد خزانه برای پرداخت بدهی‌های خود به شهرداری قم استفاده کنند، هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اوراق خزانه برای استان در نظر گرفته شده است.

وی خاطرنشان کرد: مردم با مشکلات مالی مواجه هستند و باید تلاش کنیم که این مشکلات کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/۷۸۰۰۴

[ad_2]