[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد پنج‌شنبه به پایان رسید و در ۴ بازی برگزار شده از گروه‌های یک و ۴، ۲۰ گل رد و بدل شد و میانگین قابل توجه ۵ گل برای هر بازی به ثبت رسید. در بازی‌های برگزار شده از گروه چهارم تیم […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، سومین شب از مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد پنج‌شنبه به پایان رسید و در ۴ بازی برگزار شده از گروه‌های یک و ۴، ۲۰ گل رد و بدل شد و میانگین قابل توجه ۵ گل برای هر بازی به ثبت رسید.

در بازی‌های برگزار شده از گروه چهارم تیم شهید حججی در اولین مسابقه خود در این رقابت‌ها با ۴ گل تیم جوانان انصار را از پیش رو برداشت و تیم شهدای نیروگاه در دیگر بازی این گروه در یک مسابقه یک طرفه ۸ بر صفر تیم المهدی جمکران را مغلوب کرد.

همچنین در ۲ بازی برگزار شده از گروه یک از دور دوم مرحله گروهی، تیم اتحادیه نانوایان الف قم در دیدار برابر دنیای کتاب ۳ بر یک به پیروزی رسید و صدرنشین گروه یک شد. دیدار تیم‌های شهدای چاشم و فست فود باما نیز به تساوی ۲ بر ۲ انجامید.

این مسابقات امشب با برگزاری ۴ مسابقه از گروه‌های دوم و سوم ادامه می‌یابد و تیم‌های حاضر در این گروه‌ها دور دوم مرحله گروهی را برگزار می‌کنند. این رقابت‌ها در سالن شهید حیدریان قم برگزار می‌شود و تماشای آن برای شهروندان قمی رایگان است.

۲۰ تیم در این مسابقات در ۴ گروه ۵ تیمی قرار گرفته‌اند و این مسابقات، تنها رویداد فوتسالی جام رمضان در قم است که زیر نظر هیئت فوتبال استان قم به انجام می‌رسد.

[ad_2]