به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از مشرق، پس از دریافت فهرست نام های خستین تیم های شرکت کننده در سومین دوره رقابتهای وزنه برداری جام بین المللی فجر (یادواره سردار شهید عزیز الماسی) کمیته مسابقات، برنامه زمانبندی این دوره از پیکارها را اعلام نمود. در اولین روز از رقابتهای جام بین المللی فجر، […]

به گزارش پایگاه خبری،فرهنگی شهرکریمه به نقل از مشرق، پس از دریافت فهرست نام های خستین تیم های شرکت کننده در سومین دوره رقابتهای وزنه برداری جام بین المللی فجر (یادواره سردار شهید عزیز الماسی) کمیته مسابقات، برنامه زمانبندی این دوره از پیکارها را اعلام نمود.

در اولین روز از رقابتهای جام بین المللی فجر، رقابت وزنه برداران دسته ۵۶ و ۶۲ کیلوگرم از ساعت ۱۴:۳۰ پنجشنبه (۱۷ اسفندماه) در سالن ورزشی امام رضا(ع) شهرک نفت شهر اهواز شروع و پس از آن مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات ساعت ۱۶ در همین سالن برگزار می گردد.

در ادامه نیز رقابت شرکت کنندگان دسته های ۸۵ و ۹۴ کیلوگرم راس ساعت ۱۷ شروع می گردد.

شنبه (۱۹ اسفندماه) نیز در آخرین روز رقابتهای جام فجر، وزنه برداران اوزان ۱۰۵ و ۱۰۵+ کیلوگرم ساعت ۱۵ با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

مراسم اختتامیه این دوره از رقابتها نیز  از راس ساعت ۱۸:۳۰ با اهدای جام و جوایز به تیم ها و نفرات برتر  برگزار خواهد گردید.