[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هیأت‌های مذهبی استان قم با برپایی دسته عزاداری به مناسبت رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر حرکت کرده و در شبستان امام خمینی(ره) به عزاداری پرداختند.  همچنین آیین جاروکشی حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س) با حضور […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، هیأت‌های مذهبی استان قم با برپایی دسته عزاداری به مناسبت رحلت شهادت‌گونه بانوی کرامت از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر حرکت کرده و در شبستان امام خمینی(ره) به عزاداری پرداختند. 

همچنین آیین جاروکشی حرم مطهر بانوی کرامت به مناسبت سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س) با حضور خادمان حرم مطهر علی بن موسی‌الرضا، شاه‌چراغ، عبدالعظیم حسنی و آستان مقدس کریمه اهل بیت سلام الله علیهما برگزار شد.

برپایی دسته عزاداری حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از بیت‌النور به سمت حرم مطهر، محافل و مراسم عزاداری با حضور سخنرانان و مداحان کشوری، مراسم شمع‌گردانی و عزاداری خادمان آستان بانوی کرامت و آستان قدس رضوی و همچنین برپایی اجتماع بزرگ بانوان فاطمی با عنوان در سوگ خورشید از دیگر برنامه‌های سالروز رحلت کریمه اهل‌بیت(س) است. 

از دقایق اولیه صبح امروز با وجود بارش باران دسته های عزاداری برای عرض تسلیت، به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) حرکت کرده اند.

در مساجد، حسینیه ها، تکایا و هیئات شهر نیز مراسمات عزاداری شب گذشته و امروز به مناسبت رحلت بانوی کرامت حضرت فاطمه معصومه(س) برگزار شده است.

 

انتهای پیام/۷۸۰۲۷

[ad_2]