[ad_1] محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های دومین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور طی پایان هفته در قم برگزار می‌شود و قم برای میزبانی از این رقابت‌ها آماده است و آخرین هماهنگی‌ها در شرف انجام است. وی افزود: طبق برنامه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها که مسابقات […]

[ad_1]

محمد حسن حسین زاده در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های دومین مرحله از مسابقات رنکینگ بدمینتون مردان کشور طی پایان هفته در قم برگزار می‌شود و قم برای میزبانی از این رقابت‌ها آماده است و آخرین هماهنگی‌ها در شرف انجام است.

وی افزود: طبق برنامه تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها که مسابقات چند مرحله‌ای در سطح عالی بدمینتون کشور به حساب می‌آید، سه شنبه ۸ مرداد وارد قم می‌شوند و از صبح روز چهارشنبه ۹ مرداد مسابقات خود را آغاز می‌کنند.

رئیس هیئت بدمینتون استان قم گفت: این رقابت‌ها طی روزهای ۹، ۱۰ و ۱۱ مرداد در سالن اختصاصی بدمینتون مرحوم حامد فرهمند واقع در ورزشگاه شهید حیدریان در دو نوبت صبح و عصر و در ۴ زمین برگزار خواهد شد و بازدید از این مسابقات برای عموم مردم قم آزاد و رایگان است.

حسین زاده بیان داشت: این رقابت‌ها تحت عنوان و با گرامیداشت ورزشکار جوان و بااخلاق بدمینتون قم مرحوم حامد فرهمند برگزار می‌شود که سال‌ها پیش از دنیا رفت و جامعه بدمینتون قم را سوگوار کرد و اخلاق مداری آن مرحوم باید سرلوحه ورزشکاران جوان در تمامی رشته‌های ورزشی باشد.

وی عنوان کرد: ارزش و اهمیت مسابقات مرحله دوم رنکینگ بدمینتون کشور از این نظر است که تمامی چهره‌های سرشناس بدمینتون کشور را گردهم می‌آورد و امیدوارم استان قم در زمینه میزبانی از این رویداد بزرگ نمره قبولی کسب کند و همچنین بدمینتون بازان قمی از فرصت بازی در خانه، نهایت بهره را ببرند.

[ad_2]