به همت اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کارگاه حضوری «آموزش مهارت‌های ارتباط موثر در شبکه‌های اجتماعی» ویزه برادران مبلغ نوین برگزار می‌شود.

به گزارش شهر کریمه به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی، امروزه ضرورت و اهمیت فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برکسی پوشیده نیست.

زمانی این فعالیت‌ها بیشترین تاثیرگذاری و اثربخشی را دارد که مبلغ فضای مجازی بتواند با مخاطبین خود ارتباط و تعامل موثر داشته باشد.

طلاب و مبلغین فعال در این عرصه باید آموزش‌های مناسب در مسیر رشد و ارتقاء مهارت‌های ارتباطی و تعاملی موثر در تبلیغ مجازی را فرا بگیرند.

با توجه به اهمیت این موضوع، به همت اداره آموزش تبلیغ نوین دفترتبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم کارگاه حضوری «آموزش مهارت‌های ارتباط موثر در شبکه‌های اجتماعی»ویژه برادرانی که عضو مبلغین نوین هستند برگزار می شود.

تعریف شبکه‌های اجتماعی، ررسی ظرفیت‌های تبلیغ در شبکه‌های اجتماعی، کلیات ارتباط و تعامل موثر در تبلیغ مجازی، مهارت‌های ارتباط موثر در تبلیغ مجازی، شیوه‌های مقبول واقع شدن در تعامل مجازی، تکنیک‌های موثر برای اصلاح خطا، تکنیک‌های گوش دادن فعال در شبکه‌های مجازی و راهکارهای آرام کردن فرد خشمگین سرفصل‌ های این دوره است.

این دوره از هفت شهریور ماه آغاز خواهد شد و تا ۱۴ شهریور ماه به طول خواهد انجامید.