[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر سه‌شنبه در نشست خبری که در ساختمان اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) به منظور تشریح برنامه‌های ایام معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: طرح «یک روز خوب یک حس خوب» با محوریت آشنایی با حرم مطهر و شخصیت حضرت معصومه(س) همزمان با ایام معصومیه در حرم مطهر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر سه‌شنبه در نشست خبری که در ساختمان اداری آستان مقدس حضرت معصومه(س) به منظور تشریح برنامه‌های ایام معصومیه برگزار شد، اظهار داشت: طرح «یک روز خوب یک حس خوب» با محوریت آشنایی با حرم مطهر و شخصیت حضرت معصومه(س) همزمان با ایام معصومیه در حرم مطهر برگزار می‌شود و پیگیری‌های لازم برای ادامه این طرح بعد از این ایام نیز در حال انجام است.

وی گفت: طرح «یک روز خوب یک حس خوب» یکی از طرح‌های تأثیرگذار در میان دانش‌آموزان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) اظهار داشت: این طرح در دو شیفت صبح و عصر در مجموع روزانه با ظرفیت بیش از ۴۰۰ دانش‌آموز دنبال خواهد شد.

وی افزود: مدارس مختلف سراسر کشور برای حضور دانش‌آموزان خود در طرح «یک روز خوب یک حس خوب» می‌توانند وقت قبلی گرفته و ثبت نام کنند.

حجت الاسلام بهشتی‌پور عنوان کرد: در ایام معصومیه بیش از ۶۰۰ برنامه در بخش‌های مختلف آستان مقدس بانوی کرامت برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: امیدواریم امسال نیز همانند سال گذشته بتوانیم در ترویج فرهنگ فاطمی و معرفی حضرت معصومه(س) گام‌های مؤثری را برداریم و نتایج اثرگذاری داشته باشیم.

[ad_2]