[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است صبح پنجشنبه در بازدید از شهرک درمانی – آموزشی و سلامت خاتم قم اظهار داشت: از ابتدای اجرای این پروژه احساس کردم در تراز خوبی این پروژه دنبال می‌شود و شائق بودم برای پیگیری موضوعات آن وقت بگذارم تا کار […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه، علی لاریجانی که به استان قم سفر کرده است صبح پنجشنبه در بازدید از شهرک درمانی – آموزشی و سلامت خاتم قم اظهار داشت: از ابتدای اجرای این پروژه احساس کردم در تراز خوبی این پروژه دنبال می‌شود و شائق بودم برای پیگیری موضوعات آن وقت بگذارم تا کار ساخت بیمارستان خاتم پیشرفت کند.

وی بیان کرد: جایگاه قم با توجه به وجود حوزه علمیه و مرقد مقدس حضرت معصومه (س) در این شهر اقتضا می‌کرد کار ساخت این بیمارستان با استانداردهای بالا انجام شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همت آقای قاسمی و بانک پاسارگاد برای ساخت این بیمارستان اگر به خوبی انجام شود، برای استان قم و کشور نمونه خوبی خواهد بود و سطح بیمارستان سازی در کشور ارتقا می یابد.

وی افزود: گزارش‌ها نشان می‌دهد ساخت این بیمارستان از نظر اجرا به لحاظ سرعت و دقت خوب پیش می‌رود که ارزشمند است، به همین جهت از همه مهندسان و شرکت های فعال در این پروژه تشکر می‌کنم.

لاریجانی با بیان اینکه موانع پیش روی ساخت بیمارستان خاتم قابل رفع است، اظهار داشت: با توجه به سرعتی که در تکمیل این بیمارستان وجود دارد، اکنون مهمترین موضوع تأمین نیروی انسانی است که باید از جوانان متخصص با فرهنگ جدید استفاده شود تا به طور کامل همه استانداردها در بیمارستان خاتم لحاظ گردد.

وی گفت: از هم اکنون تیمی را برای گزینش نیرو از افراد در حال تحصیل جهت فعالیت در بیمارستان خاتم ایجاد کنید، زیرا باید نیروی انسانی نیز با استانداردهای بیمارستان توازن داشته باشد.

[ad_2]