بهمن پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، از تجلیل از نفرات برتر مسابقات اذان و مکبری در امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) اطلاع داد.   وی اضافه کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شده بود. مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمالغرب تهران تصریح نمود: در این دوره […]

بهمن پزشکی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس، از تجلیل از نفرات برتر مسابقات اذان و مکبری در امامزادگان سیدجعفر(ع) و سیده حمیده خاتون(س) اطلاع داد. 

 وی اضافه کرد: این مسابقات به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شده بود.

مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه شمالغرب تهران تصریح نمود: در این دوره از مسابقات که مخصوص نوجوانان بود مسابقات موذنی و مکبری در ۲ بخش به صورت مجزا برگزار گردید. 

 

 امامزاده عینعلی و زینعلی در بزرگراه اشرفی اصفهانی، انتهای پونک واقع در کوچه باغ های زیبا و قدیمی در شمال غرب تهران واقع شده هست.

ساکنان ده پونک اعتقاد دارند که عینعلی ۱۱ ساله و زینعلی ۱۵ ساله فرزندان امام سجاد (ع) بودند که ۱۱۵۳ سال پیش، در این محل توسط مأمورین کشته و در کنار درخت چناری به خاک سپرده گردیدند. از آن زمان تاحالا این مکان محل زیارت معتقدان، خصوصاً اهالی محل هست.