[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بامداد امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نه تنها ایران بلکه دنیا را تحت تاثیر قرار داد. سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و چند نفر از نیروهای مقاومت طی حمله تروریستی مزدوران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند. در ساعات اولیه اعلام خبر علما، […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، بامداد امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شد که نه تنها ایران بلکه دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

سردار قاسم سلیمانی، ابومهدی مهندس و چند نفر از نیروهای مقاومت طی حمله تروریستی مزدوران آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.

در ساعات اولیه اعلام خبر علما، مسئولان و گروه‌های مختلف در قم در پیام‌هایی ضمن محکوم کردن این جنایات آشکار خواستار انتقام از مزدوران و عوامل این جنایت تروریستی شدند.

شهرداری قم از ساعتی پیش نصب پرچم‌های سیاه در سطح شهر را آغاز کرده و از بلندگوهای مساجد بانگ تلاوت قرآن برخاسته است.

مردم انقلابی قم در حرکتی خودجوش بعد از نماز جمعه راهپیمایی راهپیمایی تجلیل از سردار رشید اسلام را از مصلی قدس برگزار خواهند کرد.

همچنین جمعی از طلاب حوزه‌های علمیه نیز در حرکتی خودجوش اقدام به تجمع در مقابل مدرسه عالی فیضیه کرده اند. شرکت کنندگان در این تجمع اقدام به سردادن شارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر صهیونیست، فرمانده شهیدم راحت ادامه دارد و… پرداختند.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]