[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر سه‌شنبه در مراسم کلنگ‌زنی ساخت گلخانه مدرن هیدروپونیک ۱۵ هکتاری آستانه مقدس حضرت معصومه (س) واقع در جعفریه گفت: کسب رضایت از ائمه اطهار (ع) امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد. وی با اشاره به لزوم نشان دادن ارادت خود به حضرت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی ظهر سه‌شنبه در مراسم کلنگ‌زنی ساخت گلخانه مدرن هیدروپونیک ۱۵ هکتاری آستانه مقدس حضرت معصومه (س) واقع در جعفریه گفت: کسب رضایت از ائمه اطهار (ع) امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به لزوم نشان دادن ارادت خود به حضرت معصومه (س) افزود: لازم است ارادت خود را با فعالیت و تلاش برای رسیدن به موفقیت در عرصه اقتصاد به حضرت معصومه (س) نشان دهیم.

امام جمعه قم اظهار داشت: ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمن در این مقطع مهم تاریخی و با توجه به تحریم های موجود امری مهم است.

وی تحریم ها را عامل پیروزی و موفقیت دانست و افزود: با ایستادگی در برابر تحریم ها نشان می دهیم که دشمن تحت هیچ شرایطی نمی تواند ما را شکست دهد.

آیت الله سعیدی تلاش خدمت‌گذاران به ویژه در شرایط کنونی را عامل عزت و پیشرفت ایران دانست و گفت: لازم است با کار و تلاش بسیار و شبانه روزی و انجام فعالیت‌های اقتصادی دشمنان را در همه عرصه‌ها به ویژه در عرصه اقتصاد شکست دهیم.

وی تصریح کرد: در طول تاریخ توسط اهل‌بیت (ع) عناوینی به شهر مقدس قم داده شده است که برخی افراد می‌خواهند این عناوین را از قم بگیرند.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) تأکید کرد: باید ظرفیت‌های قم را به‌عنوان حرم اهل‌بیت (س) مورد توجه قرار داده و در عرصه‌های مختلف از جمله اشتغال‌زایی و اقتصادی از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

[ad_2]