[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی بعد از ظهر شنبه در دیدار با اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی موضوع ولایت را بسیار مهم و باارزش دانست و افزود: تبلیغ در موضوع ولایت از تأکیدات مهم اهل‌بیت(ع) است. وی با تأکید بر اینکه طبق روایات اسلامی، عالمان دینی باید در مسیر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمدعلی علوی گرگانی بعد از ظهر شنبه در دیدار با اعضای ستاد هماهنگی فعالیت‌های مهدوی موضوع ولایت را بسیار مهم و باارزش دانست و افزود: تبلیغ در موضوع ولایت از تأکیدات مهم اهل‌بیت(ع) است.

وی با تأکید بر اینکه طبق روایات اسلامی، عالمان دینی باید در مسیر ابلاغ ولایت ائمه(ع) گام بردارند، افزود: علمایی که مردم را هدایت و ارشاد می‌کنند روز قیامت در جایگاه رفیعی قرار می‌گیرند.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه تصریح کرد: ترویج موضوع ولایت در جامعه امری ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه مبلغان با فعالیت‌های تبلیغی خود دامنه ولایت اهل‌بیت(ع) را توسعه و گسترش دهند، افزود: باید برای نزدیکی افرادی که از ولایت اهل‌بیت(ع) دور شدند به ولایت تلاش کنیم.

این مرجع تقلید شیعیان اظهار داشت: اگر قصد داریم مردمی که گمراه هستند را در زمینه ولایت ارشاد کنیم باید همانند یتیم با آن‌ها برخورد کنیم و دست به روی آن‌ها بکشیم تا بتوان آنها را علاقه‌مند ساخت.

[ad_2]