[ad_1] حمید اورعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتقادات چند روز گذشته به عملکرد شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم اظهار کرد: این شورا از سال ۹۲ بر اساس خرد جمعی تشکیل شده و در این سال‌ها ثابت کرده که تشکیلاتی منسجم، منظم و با برنامه است. وی با […]

[ad_1]

حمید اورعی در گفت و گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به انتقادات چند روز گذشته به عملکرد شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم اظهار کرد: این شورا از سال ۹۲ بر اساس خرد جمعی تشکیل شده و در این سال‌ها ثابت کرده که تشکیلاتی منسجم، منظم و با برنامه است.

وی با بیان اینکه احزاب و گروه‌های سیاسی جبهه انقلاب در شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم حضور داشته و تصمیم گیر هستند، ابراز کرد: جمعیت ایثارگران نیز همراه با دیگر تشکل‌های سیاسی در این شورا حضوری ثابت داشته و در تصمیم گیری‌ها مشارکت دارد.

دبیر جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی استان قم خاطرنشان کرد: اعتماد عمومی بزرگترین سرمایه شورای هماهنگی اصولگرایان استان بوده که در این سال‌ها نیز این اعتماد در انتخابات‌های مختلف به منصه ظهور گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه انتخابات پیش رو برای مجلس شورای اسلامی از ابعاد مختلف در استان از اهمیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: اینکه برخی‌ها در محافل عمومی یا خصوصی می‌گویند این شورا بر اساس خرد جمعی تصمیم نمی‌گیرد کاملاً اشتباه و به خاطر عدم شناخت و عدم اطلاع کافی از موضوعات است، چراکه تمام مصوبات و تصمیمات بر اساس رأی گیری و تبادل نظر و گفت وگوی اعضا پیش می‌رود و قطعاً این تخریبات و بعضاً تهمت‌های ناروا تاثیری در اقبال مردم به این شورا نخواهد داشت.

اورعی به برنامه‌های این جریان سیاسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو با حمایت همه جانبه از سه نامزد معرفی شده شورای هماهنگی اصولگرایان به میدان خواهد آمد و از این لیست حمایت خواهد کرد.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]