[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات والیبال جام رمضان قم ویژه رده سنی نوجوانان بامداد دوشنبه در سالن شهید رضائیان قم ادامه یافت و در این مسابقات تیم‌های آذین و سبحان حریفان خود را شکست دادند. تیم والیبال نوجوانان آذین با مربیگری حسین آمن در اولین مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر فدک ب را […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات والیبال جام رمضان قم ویژه رده سنی نوجوانان بامداد دوشنبه در سالن شهید رضائیان قم ادامه یافت و در این مسابقات تیم‌های آذین و سبحان حریفان خود را شکست دادند.

تیم والیبال نوجوانان آذین با مربیگری حسین آمن در اولین مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر فدک ب را شکست داد. محمد متین رضایی نوجوان تیم آذین در بازی نخست امشب به عنوان فنی‌ترین بازیکن میدان انتخاب شد. علی کرمی هم به عنوان بهترین بازیکن تیم فدک ب انتخاب شد.

در مسابقه دوم یکشنبه شب تیم سبحان با مربیگری احمد طوسی با نتیجه دو بر صفر از سد تیم مهر گذشت و دومین پیروزی خود را به دست آورد. فرزاد شعبانزاده والیبالیست بلندقامت تیم نوجوانان سبحان با شماره پیراهن ۶ توانست عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقه را به خود اختصاص دهد. امیر رضا جهانگیری هم به عنوان بازیکن برتر تیم مهر معرفی شد.

در ادامه این رقابت‌ها در رده سنی جوانان امشب در سالن ورزشی دانشگاه شهاب دانش قم تیم‌های مهر الف و مهر ب با هم دیدار می‌کنند و سپس تیم جعفریه به مصاف فدک الف می‌رود.

[ad_2]