[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم شامگاه دوشنبه گشایش یافت و در مسابقاتی که تا بامداد سه شنبه به طول انجامید تیم‌های دنیای کتاب، رئیس کرمی و نانوایان بر حریفان خود غلبه کردند. در مسابقات برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم، از گروه یک تیم فوتسال دنیای کتاب موفق شد […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم شامگاه دوشنبه گشایش یافت و در مسابقاتی که تا بامداد سه شنبه به طول انجامید تیم‌های دنیای کتاب، رئیس کرمی و نانوایان بر حریفان خود غلبه کردند.

در مسابقات برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم، از گروه یک تیم فوتسال دنیای کتاب موفق شد ۲ بر صفر برابر حریف خود تیم فست فود باما به پیروزی برسد. دیگر بازی این گروه را تیم اتحادیه نانوایان «الف» ۱۰ بر یک از تیم بوی گندم برد و صدرنشین شد.

در تنها مسابقه برگزار شده از گروه دوم تیم فوتسال شهید رئیس کرمی ۵ بر صفر از سد تیم مقاومت ۳۱۳ عبور کرد. این مسابقات امشب با برگزاری ۳ مسابقه از گروه‌های دوم و سوم ادامه می‌یابد که از گروه ۲ تیم خادم الحسین برابر تیم شهید علی آخوندی قرار می‌گیرد.

همچنین در ۲ بازی گروه سوم این پیکارها امشب تیم فوتسال ذاکر به دیدار تیم معدن منگنز می‌رود و تیم گروه عمرانی قلی زاده برابر جوانان مهدیار صف آرایی می‌کند. این مسابقات با حضور ۲۰ تیم در ۴ گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود و سالن شهید حیدریان در شب‌های ماه مبارک رمضان، هر شب میزبان ۳ مسابقه از این پیکارها خواهد بود.

تیم‌های اول و دوم گروه‌های چهارگانه به مرحله دوم صعود می‌کنند.

[ad_2]