[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان رده سنی جوانان قم که حکم انتخابی نفرات برتر برای دعوت به تیم منتخب جوانان استان قم را نیز دارد تیم‌های سوهان پارسا و فدک الف از سد رقبای خود عبور کردند. در این رقابت‌ها که بامداد امروز یکشنبه در سالن سرپوشیده دانشگاه شهاب […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، در ادامه مسابقات والیبال جام رمضان رده سنی جوانان قم که حکم انتخابی نفرات برتر برای دعوت به تیم منتخب جوانان استان قم را نیز دارد تیم‌های سوهان پارسا و فدک الف از سد رقبای خود عبور کردند.

در این رقابت‌ها که بامداد امروز یکشنبه در سالن سرپوشیده دانشگاه شهاب دانش قم و با یادواره شهید محمود هاشمی برگزار شد تیم سوهان پارسا در دیدار نخست ۲ بر صفر تیم مهر (ب) را شکست داد و این پیروزی با امتیازات ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۳ به دست آمد.

در دومین مسابقه تیم فدک الف در دیدار برابر تیم فدک (ب) با همین نتیجه به برتری رسید. فدک الف در این بازی با حساب ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۱۷ پیروز شد. معین بابایی از تیم سوهان پارسا با مربیگری بختیاری زاده و علیرضا اسدی از تیم مهر (ب) با مربیگری فلاح بازیکنان برتر بازی اول بودند.

همچنین از سوی کمیته برگزار کننده، سیدعلیرضا نقیبی فرد از تیم فدک (الف) با مربیگری امینی و میثم آذرنیا از تیم فدک (ب) با مربیگری مجید براتی به عنوان نفرات برتر بازی دوم انتخاب شدند. این مسابقات به صورت ۲ گیم از ۳ گیم برگزار می‌شود.

[ad_2]