[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، شب هفتم مسابقات فوتسال جام رمضان قم که زیر نظر هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود بامداد دوشنبه به پایان رسید و در ۴ بازی برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم ۲۴ گل رد و بدل شد. در بازی‌های برگزار شده از گروه چهارم تیم شهدای نیروگاه ۵ بر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، شب هفتم مسابقات فوتسال جام رمضان قم که زیر نظر هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود بامداد دوشنبه به پایان رسید و در ۴ بازی برگزار شده در سالن شهید حیدریان قم ۲۴ گل رد و بدل شد.

در بازی‌های برگزار شده از گروه چهارم تیم شهدای نیروگاه ۵ بر ۲ تیم جوانان انصار را شکست داد البته این مسابقه نیمه تمام ماند و نتیجه نهایی آن به زودی اعلام می‌شود. تیم شهید حجیی در دیگر بازی این گروه برابر تیم اتحادیه نانوایان “ب” قم ۳ بر یک به برتری رسید.

در گروه یک تیم اتحادیه نانوایان الف قم در مسابقه برابر تیم فست فود باما ۶ بر یک برنده از زمین خارج شد و تیم شهدای چاشم ۴ بر ۲ تیم بوی گندم را از پیش رو برداشت.

در ادامه این مسابقات امشب و از گروه دوم، تیم خادم الحسین برابر شهید رئیس کرمی قرار می‌گیرد و سپس تیم‌های نوجوانان محمد سیما و مقاومت ۳۱۳ با هم روبرو می‌شوند. سپس از گروه سه تیم‌های جوانان مهدیار و ذاکر و در ادامه تیم‌های شهید رواقی و معدن منگنز با هم مسابقه می‌دهند.

این مسابقات تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد و مرحله گروهی این رقابت‌ها طی این هفته به پایان خواهد رسید.

[ad_2]