[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد چهارشنبه در سالن شهید حیدریان قم پیگیری شد و در بازی‌های برگزار شده تکلیف ۲ تیم صعود کننده از گروه یک مشخص شد و ۳۸ گل در ۴ مسابقه وارد دروازه‌ها شد. در این رقابت‌ها از گروه چهارم تیم شهید حججی در یک بازی […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات فوتسال جام رمضان قم بامداد چهارشنبه در سالن شهید حیدریان قم پیگیری شد و در بازی‌های برگزار شده تکلیف ۲ تیم صعود کننده از گروه یک مشخص شد و ۳۸ گل در ۴ مسابقه وارد دروازه‌ها شد.

در این رقابت‌ها از گروه چهارم تیم شهید حججی در یک بازی یک طرفه ۱۷ بر صفر تیم المهدی جمکران را در هم کوبید و تیم اتحادیه نانوایان ب قم نیز در مسابقه برابر جوانان انصار با نتیجه ۷ بر یک صاحب برد شد تا دو تیم پیروز گروه چهارم برای صعود آماده شوند.

در گروه یک نیز تیم دنیای کتاب ۴ بر ۳ برابر تیم شهدای چاشم پیروز شد و تیم بوی گندم نیز ۴ بر ۲ تیم فست فود باما را شکست داد. با برگزاری این ۲ بازی از گروه یک، مسابقات این گروه به پایان رسید و تیم‌های اتحادیه نانوایان الف قم با ۱۲ و دنیای کتاب با ۹ امتیاز به مرحله دوم صعود کردند.

در ادامه این مسابقات امشب ۳ بازی از گروه‌های دوم و سوم برگزار می‌شود که از گروه دوم تیم‌های نوجوانان محمد سیما با شهید علی آخوندی و خادم الحسین با مقاومت ۳۱۳ دیدار می‌کنند و از گروه سوم تیم گروه عمرانی قلی زاده برابر تیم شهید رواقی به میدان می‌رود.

این مسابقات در ۴ گروه ۵ تیمی برگزار می‌شود که از هر گروه ۲ تیم راهی مرحله دوم می‌شود. این مسابقات زیر نظر هیئت فوتبال استان قم برگزار می‌شود و معتبرترین رویداد ورزشی قم در ماه مبارک رمضان است.

[ad_2]