[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات والیبال جام رمضان قم ویژه رده سنی جوانان بامداد پنج شنبه در سالن دانشگاه شهاب دانش قم ادامه یافت و در این مسابقات تیم‌های کریمه و موج نوین حریفان خود را شکست دادند. تیم والیبال جوانان کریمه با مربیگری جواد سعادتمند در اولین مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مسابقات والیبال جام رمضان قم ویژه رده سنی جوانان بامداد پنج شنبه در سالن دانشگاه شهاب دانش قم ادامه یافت و در این مسابقات تیم‌های کریمه و موج نوین حریفان خود را شکست دادند.

تیم والیبال جوانان کریمه با مربیگری جواد سعادتمند در اولین مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر فدک ب را شکست داد. امیرحسین نصراللهی بازیکن جوان تیم کریمه در بازی نخست به عنوان فنی‌ترین بازیکن میدان انتخاب شد. امیر حسین عمویی هم به عنوان بهترین بازیکن تیم فدک ب انتخاب شد.

در مسابقه دوم بامداد پنج شنبه تیم موج نوین با مربیگری سعید کاظمی با نتیجه دو بر صفر از سد تیم سوهان پارسا گذشت و دومین پیروزی خود را به دست آورد. محمدحسن درودگر والیبالیست بلندقامت تیم جوانان موج نوین توانست عنوان فنی‌ترین بازیکن مسابقه را به خود اختصاص دهد. مهران حمیدی هم به عنوان بازیکن برتر تیم سوهان پارسا معرفی شد.

در ادامه این رقابت‌ها در رده سنی نوجوانان امشب در سالن ورزشی شهید رضائیان قم تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها به دیدار حریفان خود می‌روند. مسابقات رده سنی نوجوانان در سالن رضائیان و مسابقات جوانان در سالن شهاب دانش برگزار می‌شود.

[ad_2]