[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز دوشنبه ۴ آذر برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در قم، نماینده بسکتبال قم در لیگ برتر در دیداری خانگی در پی کسب چهارمین پیروزی فصل است. تیم های شیمیدر قم و شهرداری بندر عباس از ساعت ۱۶ روز […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه‌های کشور روز دوشنبه ۴ آذر برگزار می‌شود و در یکی از بازی‌ها در قم، نماینده بسکتبال قم در لیگ برتر در دیداری خانگی در پی کسب چهارمین پیروزی فصل است.

تیم های شیمیدر قم و شهرداری بندر عباس از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۴ آذر در سالن شهید حیدریان قم رودرروی هم قرار می گیرند تا شیمیدر پس از پذیرش ۲ شکست پیاپی به دنبال آغاز دوباره پیروزهای خود از مصاف با نماینده هرمزگان باشد.

تیم شمیدر قم از ۶ بازی صاحب ۳ برد و ۳ باخت و ۹ امتیاز است و در رده پنجم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر ایستاده است در حالی که شهرداری بندر عباس با یک برد و ۵ شکست و ۷ امتیاز در رده دهم جدول است و وضعیت مناسبی ندارد.

با توجه به سطح فنی دو تیم، کسب یک پیروزی آسان و بی دردسر برای شیمیدر در این مسابقه خانه محتمل است البته شیمیدر پس از ۲ شکست متوالی در هفته های پنجم و ششم برابر پتروشیمی بندر امام و شهرداری گرگان از نظر روانی در شرایط مناسبی قرار ندارد اما برتری برابر شهرداری بندر عباس می تواند این تیم را به شرایط طبیعی بازگرداند.

تماشای این دیدار برای علاقمندان به بسکتبال در قم رایگان خواهد بود و باشگاه شیمیدر از اهالی ورزش قم درخواست کرده است با حضور در سالن شهید حیدریان قم، مشوق این تیم در بازی هفته هفتم باشند.

[ad_2]