[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه شب آغاز شد و در یکی از ۳ بازی برگزار شده، تیم سوهان محمد سیمای قم با پیروزی بر میهمان خود به رده سوم جدول صعود کرد. تیم سوهان محمد سیما در سالن شهید حیدریان قم در حالی میزبان […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته هجدهم رقابت های لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور جمعه شب آغاز شد و در یکی از ۳ بازی برگزار شده، تیم سوهان محمد سیمای قم با پیروزی بر میهمان خود به رده سوم جدول صعود کرد.

تیم سوهان محمد سیما در سالن شهید حیدریان قم در حالی میزبان تیم اهورای بهبهان بود که با توجه به شکست ۲ بر یک در بازی رفت، به دنبال انتقام شکست بازی رفت بود و سرانجام توانست ۳ بر یک از سد حریف خوزستانی بگذرد.

در این بازی اهورای بهبهان از ابتدای مسابقه با ارائه یک بازی بسته و دفاعی سعی در حفظ دروازه خود و نیز استفاده از ضد حمله ها داشت که در نیمه نخست با دفاعی جانانه و با درخشش دروازه بان خود، مانع از گلزنی میزبان شد و روی یک ضد حمله نیز به یک گل دست یافت تا نیمه نخست را یک بر صفر، پیروز به رختکن برود.

فشار تهاجمی تیم سوهان محمد سیمای قم در نیمه دوم افزایش پیدا کرد و سرانجام ضربه دقیق و دیدنی جعفر نجفی از پشت محوطه جریمه دروازه اهورای بهبهان را باز کرد و بازی به تساوی کشیده و در ادامه ضربه پشت پای روح الله ایثاری به آرامی به گل دوم سوهان محمد سیما منجر شد.

سومین گل تیم سوهان محمد سیما روی حرکت انفرادی دیدنی علیرضا وفایی و پاس او در دهانه دروازه به روح الله ایثاری، با ضربه تمام کننده این بازیکن به ثمر رسید ضمن این که دو تیم در چند موقعیت تیرک دروازه یکدیگر را به لرزه درآوردند و اگر درخشش سنگربان اهورا نبود این تیم گل های بیشتری از نماینده فوتسال قم دریافت می کرد.

سوهان محمد سیما با این پیروزی ۳۱ امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به تیم رده دومی گیتی پسند با ۳۲ امتیاز، در رده سوم قرار گرفت در حالی که مس سونگون با ۳۸ امتیاز صدرنشین است.

[ad_2]