[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۵ آذر برگزار می‌شود و تیم سوهان محمد سیما در تلاش برای کسب یک پیروزی دیگر و تداوم حضور در جمع مدعیان در ورامین به میدان می رود. تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و ستارگان ورامین در حالی از ساعت […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور روز چهارشنبه ۵ آذر برگزار می‌شود و تیم سوهان محمد سیما در تلاش برای کسب یک پیروزی دیگر و تداوم حضور در جمع مدعیان در ورامین به میدان می رود.

تیم‌های سوهان محمد سیمای قم و ستارگان ورامین در حالی از ساعت ۱۷ روز چهارشنبه در ورامین با هم دیدار می‌کنند که دیدار رفت دو تیم در قم با برتری ۴ بر ۳ میزبان به پایان رسید و اکنون نماینده قم به دنبال تکرار این برد در زمین حریف است.

شاگردان محسن حسن زاده که در ۲ بازی اخیر خود به ۲ پیروزی متوالی دست یافته اند انگیزه زیادی برای پیروزی در این مسابقه و کسب ۳ امتیاز دیگر دارند تا وضعیت خود را در جدول رده بندی بهبود بخشند و نیم نگاهی به رتبه دوم جدول دارند.

سوهان محمد سیما در حال حاضر تیم سوم جدول رده بندی است و پیروزی در ورامین می تواند حداقل این رتبه را برای آن ها حفظ کند اما چند تیم در تعقیب تیم سوهان محمد سیما هستند و همین موضوع اهمیت پیروزی در ورامین را برای فوتسالیست های قمی بیشتر می کند.

نماینده فوتسال قم در دیدار اخیر خود موفق شد در خانه ۳ بر یک تیم اهورای بهبهان را شکست دهد و همچنین پیش از آن توانسته بود در جدال خانگی برابر تیم شاهین کرمانشاه ۷ بر ۲ برابر این تیم به پیروزی برسد. سوهان محمد سیما در حال حاضر با ۳۱ امتیاز در رده سوم جدول لیگ برتر فوتسال قرار دارد.

[ad_2]