[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال محمد سیما که خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند در دیداری تدارکاتی در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم دسته دومی ایزوگام بام دلیجان ۱۴ بر صفر پیروز شد. در این مسابقه که سه‌شنبه شب برگزار شد با هماهنگی طرفین، […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، تیم فوتسال محمد سیما که خود را برای حضور در فصل جدید لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور آماده می‌کند در دیداری تدارکاتی در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم دسته دومی ایزوگام بام دلیجان ۱۴ بر صفر پیروز شد.

در این مسابقه که سه‌شنبه شب برگزار شد با هماهنگی طرفین، بازیکنان دو تیم در ۳ وقت غیر مفید ۲۰ دقیقه‌ای به میدان رفتند و تیم محمد سیما در وقت نخست ۳ گل، در وقت دوم ۷ گل و در وقت سوم ۴ گل به ثمر رساند.

کادر فنی تیم محمد سیما در این بازی از ترکیب‌های مختلفی در جریان مسابقه استفاده کردند و از نظر فنی همان طور که پیش بینی می‌شد بر حریف، برتری مطلقی داشتند. همچنین هر ۳ دروازه بانان تیم محمد سیما در این بازی به میدان رفتند.

روح الله ایثاری (۳ گل) جعفر نجفی (۲ گل) سعید قلندری (۲ گل) محمد بیضایی، محمد کوهستانی، هاشم فرج زاده، مهدی حسن زاده، سید حسین رضوی، سعید قاسمی و ناصر اطمینان گلزنان تیم محمد سیما در این بازی بودند.

تیم محمد سیما در دیدار تدارکاتی آینده خود روز جمعه در سالن شهید حیدریان قم برابر تیم لیگ برتری سن ایچ ساوه قرار می‌گیرد و این مسابقه محکی جدی‌تر برای تیم محمد سیما به شمار می‌رود.

[ad_2]