[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی آمده است: فقدان اسفناک حضرت آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی موجب نهایت تأسف گردید. او فقیهی وارسته و شخصیت برجسته‌ای در میان علما و دانشمندان خراسان و نقاط دیگر بود. در ادامه این پیام آمده است: سال‌ها از […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، در پیام تسلیت آیت الله مکارم شیرازی آمده است: فقدان اسفناک حضرت آیت الله سید محمد مهدی موسوی خلخالی موجب نهایت تأسف گردید. او فقیهی وارسته و شخصیت برجسته‌ای در میان علما و دانشمندان خراسان و نقاط دیگر بود.

در ادامه این پیام آمده است: سال‌ها از طریق درس خارج فقه و اصول به تربیت گروه زیادی از طلاب حوزه علمیه پرداخت. درس او مورد استقبال گروه عظیمی از طلاب حوزه علمیه مشهد بود و اکنون جای او در این حوزه علمیه بزرگ شیعه خالی است.

در این پیام خاطرنشان شده است: اینجانب فقدان اسفناک این عالم فرزانه را به حوزه‌های علمیه و به ویژه حوزه علمیه خراسان و بیت شریف ایشان صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم.

در این پیام تصریح شده است: خداوند روح پرفتوح او را با اجداد طاهرینش محشور گرداند و به بازماندگان به خصوص فرزندان آن مرحوم صبر و اجر فراوان عنایت کند.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]