[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه امام صادق(ع) رئیس مذهب تشیع است، افزود: شیعه از زمان امام ششم پر و بال گرفت و پیش از امام صادق(ع) تشیع سختی‌های زیادی را متحمل شد. وی با بیان […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله العظمی سید محمد علی علوی گرگانی ظهر پنجشنبه در دیدار با جمعی از دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی با بیان اینکه امام صادق(ع) رئیس مذهب تشیع است، افزود: شیعه از زمان امام ششم پر و بال گرفت و پیش از امام صادق(ع) تشیع سختی‌های زیادی را متحمل شد.

وی با بیان اینکه بنای اسلام بر پنج موضوع نماز، زکات، روزه، حج و ولایت برقرار است، افزود: هیچ موضوعی همانند ولایت مورد تأکید نبوده است در حالی که مردم به چهار موضوع توجه کردند ولی نسبت به موضوع ولایت بی‌توجهی بودند.

استاد سطوح عالی حوزه تصریح کرد:ما شیعیان که به دنبال ولایت هستیم باید بسیار مراقب باشیم و اصل ولایت خدا و پس‌از آن پیامبر(ص) و اهل‌بیت(ع) را مورد توجه قرار دهیم.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس رزمندگان با حضور در جبهه‌ها و رشادت آفرینی دنیا را متحیر کردند.

آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه تاکنون ابرقدرت‌های شرق و غرب نتوانستند نظام جمهوری اسلامی را تکان دهند، افزود: نسل جوان باید تابع ولایت‌فقیه باشد و هرچه مقام معظم رهبری می‌گویند تبعیت کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر همه اقشار جامعه در کنار یکدیگر باشند هیچ قدرتی نمی‌تواند آنها را از هم جدا کند، گفت: جوانان باید همواره زیر سایه ولایت باشند و مراقب باشند دشمن بر آن‌ها نفوذ نکند.

[ad_2]