[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مردم انقلابی و ولایتمدار قم قبل از ظهر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مسیرهای ده گانه خود را به میدان آستانه و حرم مطهر حضرت معصومه (س) رسانده و راهپیمایی روز جهانی قدس را از این مکان به سمت مصلی قدس برگزار کردند. تعدادی از اساتید حوزه و شخصیت‌های […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، مردم انقلابی و ولایتمدار قم قبل از ظهر آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از مسیرهای ده گانه خود را به میدان آستانه و حرم مطهر حضرت معصومه (س) رسانده و راهپیمایی روز جهانی قدس را از این مکان به سمت مصلی قدس برگزار کردند.

تعدادی از اساتید حوزه و شخصیت‌های سیاسی و علمی و طلاب خارجی جامعه المصطفی العالمیه نیز همگام با مردم ولایت‌مدار قم در این مراسم باشکوه شرکت کردند.

آیات عظام نوری همدانی، مکارم شیرازی و جوادی آملی از مراجع تقلید شیعیان و آیت الله عیسی قاسم رهبر شیعیان بحرین امروز قسمت‌هایی از مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در قم را همراه با مردم روزه‌دار طی کردند.

آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه، آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار قم، تعدادی از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و مسئولان استان نیز از جمله شرکت کنندگان در این مراسم بودند.

شرکت کنندگان در این مراسم با سر دادن شعارهایی انزجار خود را از جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس اعلام کرده و حمایت مجدد خود را از مظلومان فلسطین اعلام کردند.

اقشار مختلف مردم قم نیز در حالی که پلاکاردهایی در دست داشتند با شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا» جنایات رژیم اشغالگر قدس در فلسطین اشغالی را محکوم کرده و خواستار پایان سکوت مجامع بین المللی نسبت به این جنایات شدند.

سخنران مراسم پایانی راهپیمایی روز جهانی قدس در قم آیت الله اختری دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) است.

لازم به ذکر است که مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در بخش‌های پنج‌گانه قم و روستاهای استان نیز برگزار می‌شود.

[ad_2]