[ad_1] محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تکواندوی قم در راه پیشرفت گام بر می‌دارد و ورزشکاران تکواندوی قم امسال در میادین مختلف کشوری در دو بخش مردان و زنان حضور پیدا می‌کنند و پس از چند سال سرمایه گذاری در تکواندوی قم با حفظ این روند، به دنبال نتیجه نیز هستیم. […]

[ad_1]

محمد جمشیدی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تکواندوی قم در راه پیشرفت گام بر می‌دارد و ورزشکاران تکواندوی قم امسال در میادین مختلف کشوری در دو بخش مردان و زنان حضور پیدا می‌کنند و پس از چند سال سرمایه گذاری در تکواندوی قم با حفظ این روند، به دنبال نتیجه نیز هستیم.

وی افزود: در همین راستا تکواندوکار قمی در اردوی تیم ملی نوجوانان حضور دارند به طوری که کامران و کیوان کاظمی به اردوی تیم ملی ملحق شده‌اند و امیدواریم بتوانند در این اردو توانایی‌های خود را به نمایش بگذارند.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تکواندوی قم در بخش فرهنگی نیز فعال است به طوری که به همت کمیته‌ی فرهنگی و به مناسبت ماه مبارک رمضان محفل انس با قران و مسابقات ترتیل خوانی قرآن کریم ویژه تکواندوکاران قم به میزبانی حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.

جمشیدی با اشاره به گسترش تعداد باشگاه‌های تکواندو در قم بیان داشت: تعداد تکواندوکاران در رده‌های سنی مختلف در قم رو به افزایش است و بر همین است تعداد باشگاه‌های فعال و مربیان قمی نیز افزایش پیدا کرده است اما در موقعیتی قرار داریم که ظرفیت افزایش باشگاه‌های تکواندو کماکان در قم وجود دارد.

وی عنوان کرد: در ماه‌های اخیر در مسابقات رده‌های سنی پایه به عناوین قابل توجهی رسیده‌ایم که از جمله آن می‌توان مدال آوری تکواندوی قم در مسابقات آزاد کیش و مسابقات آزاد نوجوانان کشور اشاره کرد و در بخش بانوان نیز دختران قمی در مسابقات آزاد نوجوانان کشور عملکردی بی سابقه داشتند گرچه با مدال همراه نشد.

[ad_2]