[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم به همراه استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید «شهروز مظفری نیا» همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار کردند. پدر شهید مظفری نیا در این دیدار ضمن تقدیر از مسوولان و مردم […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم به همراه استاندار قم و مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید «شهروز مظفری نیا» همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار کردند.

پدر شهید مظفری نیا در این دیدار ضمن تقدیر از مسوولان و مردم به دلیل حضور گسترده در مراسم‌های تشییع و تدفین فرزندش تاکید کرد: پسرم ۱۲ سال در رکاب سردار حاج قاسم سلیمانی بود و ما نمی‌دانستیم و پارسال بر حسب یک اتفاق و تصادف این مساله را متوجه شدیم.

وی تاکید کرد: ایشان حتی از جانبازی خود به ما چیزی نگفته بود، بسیار مقید بود به اجرای واجبات به ویژه نماز و حافظ قرآن بود و به رهبر معظم انقلاب علاقه ویژه ای داشت و امروز مفتخریم که در معامله با خدا به مقام شهادت نایل آمده است. 

آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری نیز در این دیدار اظهار کرد: بار سنگین این انقلاب بر دوش رزمندگان اسلام بود که با خون خویش از انقلاب اسلامی حراست کردند و بعد از آن این رسالت بر عهده خانواده معظم شهدا است که الگوهای صبر، ایثار، استقامت و پایداری برای عموم جامعه هستند .

وی ادامه داد: شما شاهد بودید که ملت ما در این چند روز چه قیامتی به پا کرده و انقلاب را در کشور، منطقه و دنیا احیا کردند. دنیا از این حرکت عظیم ملت ایران و خروش میلیونی در بهت و ناباوری است.

استاندار قم نیز در این دیدار تاکید کرد: شهدا بر گردن همه ما حق دارند ما مدیون خون‌های پاک شهدا هستیم و حضور بی سابقه و میلیونی مردم استان‌های مختلف کشور و قم نشانه عشق و ارادت به سردار حاج قاسم سلیمانی و اعلام وفاداری به  خون‌های پاک شهدا بود.

بهرام سرمست افزود: شما خانواده شهدا به ایثار، صبر، استقامت و وفاداری به انقلاب عامل هستید و ملت ایران درس شجاعت، صبر و ایثار را از شما می‌آموزند.

وی ادامه داد: در این دیدارها ما از شما تسلی می گیریم و امید است بتوانیم با خدمت خالصانه در پیشگاه ملت غیور ایران اسلامی قدمی در مسیر شهدا برداریم.

مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران استان قم ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدا تاکید کرد: اعلام وفاداری ملت به شهدا این را به دنیا اعلام کرد که راه شهدا ادامه می‌یابد و این چیزی است که دنیا از آن هراس دارد.

حجت الاسلام حسن هنرمند افزود: شهدا در جهاد فی سبیل الله به اعلی درجه ایثار یعنی شهادت رسیدند و ملت ایران به این شهادت ها افتخار می کند و در این مسیر پایدار است.

انتهای پیام/۲۲۵۸

[ad_2]