[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام با اشاره خدمات رسانی درمانی در قرارگاه اربعین در قم گفت: خدمات رسانی به زائران از ۱۳ مهرماه در این قرارگاه انجام شده است که تا زمان فعالیت قرارگاه موکب درمانی نیز فعال خواهد بود. وی اظهار داشت: از زمان […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از دانشگاه علوم پزشکی قم، محمود پرهام با اشاره خدمات رسانی درمانی در قرارگاه اربعین در قم گفت: خدمات رسانی به زائران از ۱۳ مهرماه در این قرارگاه انجام شده است که تا زمان فعالیت قرارگاه موکب درمانی نیز فعال خواهد بود.

وی اظهار داشت: از زمان فعالیت این موکب تاکنون حدود ۱۵ هزار نفر به این درمانگاه مراجعه کرده و از خدمات آن استفاده کرده‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: در این موکب درمانی ۱۸۰ پزشک، پرستار و کادر درمانی در حال خدمات رسانی رایگان هستند که علاوه بر حضور پزشک، دارو و تزریقات نیز در اختیار آنها قرار می‌گیرد.

وی گفت: ۴۱ نفر از مراجعه کنندگان به این موکب درمانی به بیمارستان‌های شهید بهشتی، علی ابن ابیطالب(ع)، گلپایگانی، نکویی، ایزدی و خرمی اعزام و ۶ نفر نیز در بخش‌ها بستری شدند.

پرهام گفت: در هر شیفت، سه پزشک در درمانگاه مستقر هستند که توانسته‌اند به بیماران کشورهای پاکستان، افغانستان، سوئد، ترکیه و… خدمات رسانی کنند.

[ad_2]