دانشکده علوم اسلامی دانشگاه اهل‌بیت (ع) با حضور دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت(ع) در قم افتتاح شد.

به گزارش شهر کریمه، دانشکده علوم اسلامی دانشگاه اهل‌بیت(ع) با حضور آیت‌الله اختری دبیر کل مجمع جهانی اهل‌بیت (ع)، افتتاح شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور میر احمدی با اشاره به اهمیت وجود دانشکده علوم اسلامی اهل‌بیت (ع) در قم، اظهار داشت: با توجه به دلایلی ازجمله تناسب برخی از رشته‌های مرتبط تصمیم گرفته شد تا دانشگاه علوم اسلامی اهل‌بیت (ع) در برخی از رشته‌ها از تهران به قم منتقل شود.

وی افزود: به دلیل تناسب برخی رشته‌ها مانند تاریخ و وجود فضای معنوی، ظرفیت‌های پژوهشی و وجود اساتید برجسته تصمیم بر این شد تا دانشجویان از این امکانات در قم هم بهره‌مند شوند.

رئیس دانشگاه بین‌المللی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: وجود منابع در قم دلیل دیگری بود که تصمیم گرفته شد تا دانشگاه اهل‌بیت (ع) در برخی از رشته‌ها به قم منتقل شود که قطعاً این دانشگاه می‌تواند در قم توسعه و به دانشگاه تهران کمک کند.

وی از برگزاری نخستین جلسه کمیسیون دانشگاه اهل‌بیت(ع) خبر داد و عنوان کرد: نخستین جلسه کمیسیون دانشگاه اهل‌بیت (ع) فردا ۲۵ تیرماه در این مکان برگزار می‌شود، همچنین هیئت امناء دانشگاه اهل‌بیت (ع) در شهریورماه معرفی خواهند شد.