[ad_1] حسین محمدخانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های هندبال دختران منطقه ۲ کشور در رده سنی  جوانان در کرج به پایان رسید و تیم هیئت هندبال قم پس از برگزاری ۵ مسابقه با رتبه سوم به کار خود پایان  داد. وی افزود: در این مسابقات ۸ تیم حضور داشتند که تیم هندبال […]

[ad_1]

حسین محمدخانی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: رقابت‌های هندبال دختران منطقه ۲ کشور در رده سنی  جوانان در کرج به پایان رسید و تیم هیئت هندبال قم پس از برگزاری ۵ مسابقه با رتبه سوم به کار خود پایان  داد.

وی افزود: در این مسابقات ۸ تیم حضور داشتند که تیم هندبال قم پس از ۲ پیروزی و یک شکست در دور گروهی موفق به کسب جواز حضور در نیمه نهایی شد اما در این مرحله مقابل حریف مغلوب شد و در نهایت با برتری در دیدار رده بندی در جایگاه سوم منطقه ۲ کشور قرار گرفت.

رئیس هیئت هندبال استان قم گفت: منطقه ۲ هندبال کشور شامل بخشی از استان‌های مرکزی و شمالی کشور است و تمامی مسابقات رده‌های سنی پایه ابتدا در قالب منطقه‌ای و سپس در قالب کشوری برگزار می‌شود و هندبال قم در مسابقات سایر رده‌ها نیز حضور خواهد داشت.

محمدخانی بیان داشت: عملکرد تیم جوانان دختر قم در مسابقات منطقه ۲ کشور مثبت ارزیابی می‌شود و امیدواریم با سرمایه گذاری روی رده‌های سنی پایه نسل جدیدی از هندبالیست‌های قم در بخش بانوان به عرصه ملی معرفی شوند.

وی در مورد حضور تیم نوجوانان پسر قم در مسابقات کشوری عنوان کرد: تیم هندبال نوجوانان قم در مرحله حذفی با شکست برابر تیم بهبهان از رسیدن به مراحل بالاتر بازماند و در نهایت پیروزی ۲۱ بر ۱۷ برابر خمینی شهر، میزبان مسابقات پسران هندبالیست را در رتبه ۱۲ این مسابقات قرار داد.

[ad_2]