[ad_1] محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات والیبال نوجوانان دختر کشور در یزد در حال برگزاری است و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها حضوری موفق در این پیکارها داشته است و از ۲ بازی صاحب ۲ برد است. وی افزود: دختران والیبالیست قم روز یکشنبه در ادامه این […]

[ad_1]

محمد مهدی حلوایی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: مسابقات والیبال نوجوانان دختر کشور در یزد در حال برگزاری است و تیم اعزامی استان قم به این رقابت‌ها حضوری موفق در این پیکارها داشته است و از ۲ بازی صاحب ۲ برد است.

وی افزود: دختران والیبالیست قم روز یکشنبه در ادامه این مسابقات برابر تیم خراسان شمالی به میدان رفتند دومین پیروزی برای تیم ندا زمانی، این بار برابر خراسان شمالی به دست آمد تا تیم والیبال قم پس از پیروزی برابر منطقه آزاد اروند یک برد دیگر را هم به دست بیاورد.

رئیس هیئت والیبال استان قم گفت: در این مسابقه تیم والیبال قم ۳ بر یک حریف خود را شکست داد در حالی که همانند بازی با منطقه آزاد اروند، این تیم حریف بود که بازی را بهتر آغاز کرد و در ست نخست ۲۵ بر ۲۰ از سد دختران قمی گذشت اما در ۳ ست بعدی پیروزی از آن تیم والیبال قم بود.

حلوایی بیان داشت: تیم والیبال قم در ست‌های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازات ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز شد تا به یک برد باارزش برسد و با این پیروزی امید خود به صعود به جمع ۴ تیم پایانی این مسابقات را افزایش دهد.

وی با اشاره به برنامه تیم‌های قمی در ادامه رقابت‌های نوجوانان کشور عنوان کرد: تیم نوجوانان دختر قم امروز در سومین مسابقه در یزد با تیم سیستان و بلوچستان دیدار می‌کند و تیم نوجوانان پسر نیز در دامغان در دومین دیدار خود برابر سیستان و بلوچستان قرار می‌گیرد.

[ad_2]