[ad_1] محسن فارسی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم های کاراته پسران قم که برای حضور در سومین مرحله از مسابقات کاراته وان کشور به میزبانی شیراز راهی استان فارس شده بودند با دست پر به قم بازگشتند و در رده های سنی مختلف در جمع برترین ها ایستادند. وی افزود: به استثنای […]

[ad_1]

محسن فارسی در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه اظهار داشت: تیم های کاراته پسران قم که برای حضور در سومین مرحله از مسابقات کاراته وان کشور به میزبانی شیراز راهی استان فارس شده بودند با دست پر به قم بازگشتند و در رده های سنی مختلف در جمع برترین ها ایستادند.

وی افزود: به استثنای تیم نوجوانان استان قم که به جمع ۴ تیم برتر در رده بندی مجموع مدال ها راه نیافت، تیم های رده های سنی نونهالان، جوانان و امید قم با کسب چند مدال در این مسابقات درخشیدند و عملکرد قابل قبولی داشتند.

سرپرست هیئت کاراته استان قم گفت: در این رقابت ها، مجموع عملکرد کاراته قم شامل ۱۱ مدال در رده های سنی مختلف بود و بر غنا و ظرفیت کاراته قم در رده های سنی پایه صحه گذاشت البته وجود چنین ظرفیتی نشان دهنده مأموریت حساس مدیران آینده کاراته قم برای حفظ این سرمایه‌ها است.

فارسی بیان داشت: در این مسابقات در رده سنی نونهالان سهم کاراته قم یک مدال طلا، یک مدال نقره و ۲ ببرنز و مجموع ۴ مدال بود و این مدال ها قم را پس از مازندران و تهران در رده سوم قرار داد گرچه در رده سنی نوجوانان، قم صاحب مدال نشد.

وی عنوان کرد: در بخش جوانان، سهم کاراته قم یک مدال طلا و یک برنز بود و این ۲ مدال قم را در جایگاه چهارم رده بندی این رده سنی قرار داد و در بخش امید، بهترین عملکرد کاراته کاهای قمی به نمایش گذاشته شد به طوری که کسب یک مدال طلا، ۲ مدال نقره و ۲ برنز و مجموع ۵ مدال سبب شد قم در رده سنی امید نایب قهرمان مرحله سوم کاراته وان شود.

سرپرست هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: هیئت کاراته استان قم پس از پایان دوره ریاست علیرضا برخورداری به صورت سرپرستی اداره می شود و اقدامات لازم در زمینه ثبت نام نامزدها و برگزاری مجمع انتخاباتی جدید، در مسیر انجام است.

[ad_2]