[ad_1] حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: خادمان و زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در روز رحلت شهادت‌گونه این بانوی بزرگوار در قالب دسته عزاداری از بیت‌النور به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند. وی گفت: این اجتماع روز شنبه ۱۶ آذرماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در بیت‌النور واقع […]

[ad_1]

حجت الاسلام جواد بهشتی‌پور در گفتگو با خبرنگار شهرکریمه، اظهار داشت: خادمان و زائران حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در روز رحلت شهادت‌گونه این بانوی بزرگوار در قالب دسته عزاداری از بیت‌النور به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند.

وی گفت: این اجتماع روز شنبه ۱۶ آذرماه ساعت هشت و ۳۰ دقیقه صبح در بیت‌النور واقع در میدان میر برپا می‌شود و خواهران در مسجد بیت‌النور و برادران نیز در مسجد اهل‌بیت(ع) گردهم می‌آیند.

مدیر کل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه(س) افزود: مراسم عزاداری ویژه خواهران با سخنرانی ظهیری و مداحی حسن حیدرزاده در مسجد بیت‌النور و مراسم عزاداری برادران با سخنرانی حجت‌الاسلام مؤمنی و مرثیه‌خوانی حسن شالبافان در مسجد اهل‌بیت(ع) برگزار می‌شود و عزاداران ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح به سمت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع) حرکت می‌کنند.

وی گفت: در طول مسیر از بیت‌النور تا حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(ع)، مهدی سلحشور، حسن شالبافان و مهدی رسولی مرثیه‌خوانی خواهند پرداخت.

حجت الاسلام بهشتی‌پور ادامه داد: خادمان و زائران بعد از طی مسیر ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه در صحن امام رضا(ع) حرم مطهر بانوی کرامت تجمع کرده و با مداحی مهدی سلحشور و مهدی رسولی عزاداری و سوگواری می‌کنند.

[ad_2]