[ad_1] به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی شامگاه یکشنبه در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار بزرگی برای کشور است. وی افزود: هر جا که حق، احکام و شریعت در جامعه اسلامی به‌خطر افتاد و منکر در جامعه رواج پیدا […]

[ad_1]

به گزارش خبرنگار شهرکریمه، آیت‌الله سید محمد سعیدی شامگاه یکشنبه در دیدار رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا که در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) برگزار شد، اظهار داشت: نیروی انتظامی افتخار بزرگی برای کشور است.

وی افزود: هر جا که حق، احکام و شریعت در جامعه اسلامی به‌خطر افتاد و منکر در جامعه رواج پیدا کرد، غیرت دینی و انسانی افراد اقتضا می‌کند که در قبال مفسده جویان و آشوبگران بایستند.

تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) گفت: مقام معظم رهبری از تصمیم سران قوا حمایت کردند و بیانات ایشان فصل‌الخطاب است.

وی ادامه داد: هر دستگاهی که مقام معظم رهبری مأموریتی برای آن محول کردند باید با تمام توان و استعداد و به نحو احسن مأموریت خود را دنبال کند تا بتواند موفق شود.

آیت الله سعیدی تصریح کرد: دشمنان هر ۱۰ سال فتنه و آشوبی را به بهانه‌های مختلف راه می‌اندازند که باید با آن مقابله کرد.

مسئولان بهانه به دست دشمنان و مغرضان ندهند

وی با بیان اینکه مسئولان کشور نقش مهمی در پیشگیری از بروز اعتراضات و نارضایتی‌ها دارند، افزود: مسئولان باید در موضع‌گیری‌ها، برنامه‌ها و طرح‌هایشان بهانه به دست دشمنان و مغرضان ندهند.

امام جمعه قم با بیان اینکه حساب آشوبگران از معترضان جدا است و با هم یکی نیستند، اظهار داشت: تنها آشوبگران آتش می‌زنند، تخریب می‌کنند و جامعه را به هم می‌ریزند و از مطالبات به‌حق مردم سوءاستفاده کرده و این ظلم بزرگی است که اغتشاشگران در حق ملت روا داشته اند.

آیت الله سعیدی ادامه داد: مردم با راهپیمایی‌های اخیر به صحنه آمده و موضع خودشان را در برائت از اغتشاشگران اعلام کردند.

نماینده ولی‌ فقیه در استان قم تأکید کرد: آشوبگران که بنابر اعترافاتشان سازمان‌یافته بودند، بی‌پروا، بی‌حیا و ستمکارانه خسارت مادی سنگینی به کشور زدند که باید دستگاه قضایی در اسرع وقت عادلانه و قاطعانه با آن‌ها برخورد کند.

وی گفت: عملکرد نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و دستگاه قضائی در حوادث اخیر شایسته تقدیر است.

آیت الله سعیدی ضمن تمجید از حمایت مردم با بصیرت کشور، افزود: مسئولان باید قدر این مردم را بدانند و صادقانه، شفاف، باتدبیر و بامتانت آن‌ها را در جریان برنامه‌های دولت قرار دهند و در جهت رفع مشکلات اقتصادی تلاش کنند.

وی با بیان اینکه قم کمترین آشوب و بهترین راهپیمایی را در سطح کشور داشت، تصریح کرد: مردم ولایتمدار استان پای نظام اسلامی و حاکمیت دینی خود ایستاده‌اند.

[ad_2]