[ad_1] به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمد سعیدی در جشنواره چادرهای آسمانی در جمع خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان این که هیجانات اخلاقی با ازدواج تعدیل و کنترل می‌شود، اظهارداشت: باید مسئله ازدواج ترویج و بساط مراسم ازدواج آسان تبلیغ شود. وی با […]

[ad_1]

به گزارش پایگاه خبری شهرکریمه به نقل از پایگاه خبری پلیس، آیت الله سید محمد سعیدی در جشنواره چادرهای آسمانی در جمع خانواده کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، با بیان این که هیجانات اخلاقی با ازدواج تعدیل و کنترل می‌شود، اظهارداشت: باید مسئله ازدواج ترویج و بساط مراسم ازدواج آسان تبلیغ شود.

وی با اشاره به ضرورت و اهمیت مسئله حجاب و عفاف در جامعه اسلامی، تصریح کرد: حجاب و عفاف از مسائل مهم کشور است چون دشمن با راه اندازی جنگ فرهنگی این مهم را نشانه گرفته است.

تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س) با اشاره به آمار نگران کننده طلاق در برخی از شهرهای کشور، خاطرنشان کرد: بدحجابی، بنیان خانواده‌ها را در جامعه هدف قرار می‌دهد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد از برخی از مسئولان، تصریح کرد: مردم رأی داده‌اند تا جامعه به سمت حرکت امام(ره) و شهداء در حرکت باشد و دشمنان بدانند بحمدالله به برکت وجود مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نظام اسلامی استوار ایستاده است.

آیت الله سعیدی با بیان این که باید به افرادی رأی داد که برای نظام و انقلاب دل می‌سوزانند، گفت: وقتی دشمن از فردی حمایت می‌کند یعنی این که آن شخص مورد طمع دشمن است و این بصیرت، راه برون رفت از مشکلات است.

گفتنی است، این مراسم با حضور و سخنرانی حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی نیز همراه بود و سپس یکی از زنان خارجی تازه مسلمان شده از کشور الجزایر نیز به ایراد سخن پرداخته و در پایان با ورود پرچم متبرک آستان حضرت فاطمه معصومه (س) به این جشنواره، مورد استقبال حاضران قرار گرفت. 

[ad_2]